Mål för 2012

Mål för 2012 är:

* Bygga mera muskler, så att Hillbilly blir starkare ridmässigt helt enkelt.
* Komma ut på fler tävlingar, i både hopp och dressyr.
* Jag vill skaffa grönt kort och starta åtminstone en lokal hopp.
* Men innan det ska vi debutera 80 och 90 på CR/P&J ;)
* Om möjligheter finns starta flera LC och debutera LB dressyr
* Allt ska finslipas! TEX skänkelvikningar i trav SKA sitta. Även om jag bara upplever känslan en halv sekund, det ska kännas.
* Hoppa 120cm .. det skulle vara kul ;) annars får vi väl hålla oss på 1,10 xd
* träna, träna, träna! :D
* Ha roligt!
* Ett mål är oxå att hoppa terräng i trossnäs, gärna innan vi drar på fälttävlansläger i Halland till sommaren .. omg
HAHAH nervös redan, är det normalt? ;d


2011 hann vi endast med en dressyr och en hopp! Men vilken skillnad det blivit .. Ser framemot 2012 och då jäklar ska vi träna,träna och täävla! :D




Kommentarer
» Anni Oveson

sv: Åh, tack! :) Vi har fått slita och det har varit mycket blod svett och tårar, men egentligen tror jag bara att det handlar om förtroende och tillit. Han föddes på ett stort tävlings-stuteri, och det enda de hade i huvudet var treårs-test och liknande. Liksom alla hästar är ju inte redo för den pressen vid tre års ålder, men folk verkar inte förstå det. stackarn såg ut som ett benrangel och ville varken äta eller dricka, och sen magsår ovanpå det då. knäppa människor finns det gott om!



Men skönt att veta att agria åtminstone försöker. de har ett projekt som heter "Himlen får vänta", så de köper ut ett antal hästar varje år som de sen försöker rehabilitera och sälja :)

2011-12-13 // 17:39:50
URL: http://teamoveson.blogg.se/
» Sandra

Vilket superbra jobb du gjort med honom, han är så fin! Det är så roligt att läsa! :D

2011-12-15 // 13:00:56
URL: http://slizer.blogg.se/
» Carro

Härligt att se era framsteg, och att du utvecklats själv så mkt :)



Jag läste faktiskt din blogg förut, men jag slutade pga din inställning till snodden och att hästen började tunna ur såpass, jag kände att det där var inget för mig att läsa...

Tittade in nu eftersom du lämnat kommentar på min blogg, och jag kan väl bara säga bra jobbat! :D

Kommer fortsätta läsa nu!

Härligt att se fler som kommer till insikt, man lär så länge man lever :)



Sv:

Tack, ja han är bra underbar min farbror :)

kanske inte alltid den trevligaste att ha att göra med , haha, men han har mitt hjärta iaf! Personlighet och stor integritet minsann ;)

2011-12-16 // 14:12:34
URL: http://sartorius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback