Lördagsmys!


Sitter och tittar på Harry Potter och hemligheternas kammare med Isac ;)
Älskar verkligen HP-filmerna!

Har även ätit piizzaa och tidigare idag har vi julbakat och pysslat! mys det!
Kommer kanske upp lite bilder sen, hehe.

Imorgon åker jag hem mot Årjäng tidigt, bussen går vid 10 och jag är väl hemma runt 12 eller nåt :)
då ska jag rida!! Hillbilly har ju vilat i en och en halv vecka nu, hade tänkt låta han vila tills torsdag, alltså exakt två veckor, eller 2 och en halv .. men är så himla ridsugen! Så imorgon ska det bli underbart med en skrittur, barbacka! ♥
Fyller ju år imorgon också, blir hela 17 .. haha. känner mig fortfarande som 14 ;)
Ska bli barnsligt spännande och se vad jag får .. haha. Och om det är något av det jag önskat mig! tror dock inte det, då det är ganska dyra saker det mesta ^^





update:
ridtäcke och hackamore har jag skaffat nu. och det är inte just dom schabraken jag önskar mig, dom är bara snygga ;) samma sak med ridjackan och plattången!


Kommentarer
» Josefine Freéd

SV: Tack!!! :) Ja de är egentligen helt sjukt, var kom dedär steget ifrån? Haha. Jag är så van att hon är spänd/tänker bakåt och liksom inte riktigt bjuder framåt ärligt och länger på steget. Men nu!! Istället för o tänka bakåt när de blir jobbigt och krävande så springer hon, hallelulja. HAHA.



Ja, när jag ridit klart och ska skritta av för hand i 10-15 min, så analyserar jag ALLT som hände typ. Och då brukar de genast kännas bättre, vilket de gjorde idag. Men när jag såg filmen kändes de liksom "VAFAN KLAGAR JAG FÖR????".. Haha. Så jag ska verkligen chilla ner mina krav nu och tänka på hur mkt enorma framsteg vi faktist gjort nu efter vilan. :-D



HAha ja jag är på G nu vetttu!! var på väg med ett inlägg till men stoppade det i utkast för jag ska väl ha något att skriva om imöra oxå ;) Haha..

2011-12-17 // 23:43:04
URL: http://minfux.blogg.se/
» Lovisa Johannesson :D

GRATTIS IGEN :D <3 <3

2011-12-18 // 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback